Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 23, 2008
Image Size
75.2 KB
Resolution
501×695
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
404
Favourites
6 (who?)
Comments
23
Downloads
26
×
DeiNa Scrapbook by NamiMisaki DeiNa Scrapbook by NamiMisaki
XD Yeah...deina! I took time on this one so it looks MUCH better than the ino one. And I found yellow paper for blonde hair ppl xDD ok well, gonna start on inos again :P
Enjoy!
~Nami

EDIT: Updated XD rofl, cause I made the line go away
Add a Comment:
 
:iconmarine-depths13:
Marine-Depths13 Featured By Owner Oct 23, 2008
That's really cute~ I love how you can do that sort of thing with just paper cut outs x3 It's unique!
Reply
:iconnamimisaki:
NamiMisaki Featured By Owner Oct 24, 2008  Hobbyist Artist
Haha ^^ Thank you! I bet other people can do this too :D But yeah ^^ Thanks
Reply
:iconpata-pon:
pata-pon Featured By Owner Sep 27, 2008
OMFODIHFEOIHO!@$&^#&*^$~!!!! @A@;;
THAT'S SO ADORABLE!! ~<3
Especially since you used this out of cool paper! Creative. C:
Reply
:iconnamimisaki:
NamiMisaki Featured By Owner Sep 27, 2008  Hobbyist Artist
XDDD Aw thanks.~
And yes...I am starting to love the colorful paper x3
And I am good at cutting things so..I decided to scrapbook more 8D :glomp:
I am thinking of making your naru oc too ^^ after I am done with others x3
Reply
:iconpata-pon:
pata-pon Featured By Owner Sep 27, 2008
lol. XD;
I can barely cut a straight line! lmao! XD;
But that is a genius idea. :D


OMFG YOU'RE SO SWEET <3 D8 You don't need too!
Reply
:iconnamimisaki:
NamiMisaki Featured By Owner Sep 27, 2008  Hobbyist Artist
XD I sorta can...rofl bbut not as straight :iconimhappyplz:

No >_> you don't get it.
I WANT too.
xDD
I would probably put her in different clothes or something, maybe not xD I'll have to try both.
And when im done, :3 you may have it.~

:hug:
Reply
:iconpata-pon:
pata-pon Featured By Owner Sep 27, 2008
Thank you so much, Nami~~!! :'3 I feel so honored!! <3
Reply
:iconnamimisaki:
NamiMisaki Featured By Owner Sep 27, 2008  Hobbyist Artist
Haha x3 No problem my dear.~
Reply
:iconrydi1689:
rydi1689 Featured By Owner Sep 25, 2008  Hobbyist Digital Artist
Ooooh!!! I find this really lovely! And it looks much fun to work like that!!:dance:

nice job!
Reply
:iconnamimisaki:
NamiMisaki Featured By Owner Sep 25, 2008  Hobbyist Artist
Oh! ^^ Thank you so much :) Yeah...I was thinking...If I can't draw to make art like that, then why not cut and shape it with colored paper? LOL That way, I can always make art! In a different way ^^ :hug:
Reply
Add a Comment: